niedziela, 6 marca 2016

Ciepłe spodenki i czapa

Miałam jeszcze kawałek grubej drapanej szarej dresówki. Na dworze jeszcze chłodno więc postanowiłam uszyć spodenki dla Młodej i czapkę, taką samą jak ta klik ale większy rozmiar bo główka urosła.

Na spacer wystarczą nam takie ciepłe spodenki bez rajstopek. Te spodenki mają wąskie nogawki i tak mi się najbardziej podoba. Nie krępują ruchów i nie obciskają łydek. Nie przepadam za szerokimi dresami z gumką na dole nogawki.
Korzystałam z wykroju z Burdy 9/2013 model 144 rozmiar 86 ale zwężony po bokach. Karczek wykroiłam razem z tyłem nogawki. No i kokardka żeby tacie nie mylił się przód z tyłem :-)

Muszę przyznać że szyłam je szybciej niż baggy bo z pasem jest tu mniej zachodu. Wystarczy podwinąć, przyszyć i wciągnąć gumkę. Polecam ten wykrój.

A czapa tyle razy przymierzana i poprawiana że szok. Ciągle była za duża i odstawała od główki. Ale ostatecznie jest poprawiona i taka jaka miała być.

Obecnie pracuję nad tym materiałem który widzicie pod spodem. Kupiłam 7mb podczas ostatniej wizyty w Ikea. Ktoś ma jakiś pomysł co z tego będzie? :-)
Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.