poniedziałek, 13 marca 2017

Urodzinowa dresówa

Cześć!
Pokażę wam dziś dresówę dla fanki Minnie i Miki.

Sukienka miała premierę na drugie urodziny córki prawie półtora miesiąca temu.
 Miałam trochę nauki stąd ta przerwa.

A Młoda jest na etapie Miki, Minnie i Peppy więc każdy ciuch, książeczka, cokolwiek z tymi bohaterami są dla niej wyjątkowe. W tym i drugim materiale w Minnie owinięta biegała po domu. Nie ma więc co czekać tylko szyć!



Sukienka uszyta z wykroju skopiowanego z innej sukienki otrzymanej od babci. Zmieniłam tylko kieszenie. Tam były boczne w szwach a tu jedna taka. Brzegi kieszeni podklejone fizeliną obrzuciłam na overlocku. Może nie będą się rozciągać. Podwinięcie jak widać z duużym zapasem, jakieś 4cm. Mam nadzieję że trochę pochodzi w tej sukience. Zawsze jeszcze mogę ją przedłużyć ale jak to innym razem :-)
Jak wam się podoba? 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.