niedziela, 19 marca 2017

Pompony i zestaw dla mamy

Wiosna za pasem więc czas na lżejsze czapki i szaliki. Przy okazji internetowych zakupów materiałowych wpadła mi do koszyka taśma z pomponami (wiecie jak to jest, same wpadają do koszyka). Ale na taśmę miałam plan. Pewnie nie raz widzieliście już chustki pod szyję z pomponami. Właśnie taki był plan.
Spójrzcie jak mi to wyszło:




Zestaw jest dwustronny. Z jednej różowy a z drugiej miętowy. Oba kolory pasują do płaszczyka i bezrękawnika córki. No i zawsze jest możliwość szybko przekręcić na drugą stronę jak odbiją się brudne łapki.


Na mojej modelce:


Jak się podoba komplecik córki?
 
Pokażę wam jeszcze mój recyklingowy zestaw. Powstał ze starego swetra który bardzo lubiłam ale mąż uparcie twierdził że to nie jest fason dla mnie. W sumie jak spojrzałam na zdjęcie to się z nim zgadzam :-) Więc mam nowy komplecik, który bardzo lubię i silnie obecnie eksploatuję.
Ale początki nie były łatwe bo moje dziecko nie chciało żebym nosiła ten zestaw. Sama zakładała na głowę i mówiła że to jej. Do tego stopnia że początkowo gdy chciałam ubrać tą czapkę sprzeciw ogłaszała głośną awanturą.
Miłego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.