poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dla małej Wiki

Cześć!
Zobaczcie co wysłałam dla małej Wiki- córki mojej koleżanki. Dziewczynka ma około cztery miesiące. Spodenki z miękkiego dresu bo zawsze się przydają,
Śliniaki bo ich nigdy za wiele.
Żyrafka bo sprawdzona na moim dziecku. 
To niepozorna ale naprawdę fajna zabawka. Cienka długa szyja w sam raz do nauki chwytania dla małych rączek. Kolorowe metki zwracają uwagę a kropki na materiale pomagają ćwiczyć małe oczka. Do tego bezpieczna. Dziecko może ją żuć bez obaw. Szyłam już ją nawet dla naszej pani pediatry :-)
Koleżanka pisała że Wiki była nią zachwycona a to najlepsza dla mnie nagroda :-)



Żyrafka z jednej strony jest różowa w kropeczki a z drugiej szara w białe grochy.




Śliniaczki szyte tą samą metodą jak poprzednie klik ale (pochwalę się) coraz ładniej mi wychodzą, lamóweczka jak dla poziom master :-)

A i jeszcze "ogłoszenie parafialne" TakaSzaraMysz jest na fb. Można polubić i być na bieżąco :-)
https://www.facebook.com/Takaszaramysz-1547966912156390/?notify_field=blurb


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.