środa, 7 stycznia 2015

Prześcieradełko do łóżeczka niemowlęcego

Witajcie,
ten blog traktuję trochę jako dokumentację moich zmagań z maszyną więc będą się pojawiały- mam nadzieję wszystkie rzeczy które uszyłam- to tak dla potomnych :-)

Dzisiaj prześcieradełka do łóżeczka niemowlęcego.
Jak uszyć prześcieradło z gumką fajnie opisała Liliowa Pracownia w tym poście i odsyłam do zapoznania się z tutorialem.
Moje prześcieradełka wyglądały tak:
etap 1:
Tu tkanina złożona na pół. Po zszyciu narożników obcięłam nadmiar tkaniny bo jak widać krótszy bok ma większy zapas.

etap 2:
Narożniki zszyte i obrębione oraz przyszpilkowane podwinięcie=tunel do wiągnięcia gumki.

etap 3:
Ujęcie na narożnik.

I po szyciu na materacyku. Do tego śpiworek na początek i czekamy na Maluszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.