sobota, 16 stycznia 2016

Bluza w kocury i urodzinowa spódniczka

Cześć!
Cisza na blogu ale nie myślcie że próżnuję :-)
Uszyłam bluzę w kocury dla mojej najmłodszej siostry Zuzy. Nie mogłam się oprzeć jak zobaczyłam ten wzór! Przetestowałam jednocześnie wykrój na raglanowe rękawy dość popularny wśród szyjących. To jest bluza z Burdy 10/2014, model 143, rozmiar 152 ale rękawy sporo zwężałam bo Zuza jest bardzo szczupła a w oryginale są bardzo obszerne. Muszę przyznać że rękawy raglanowe szyje się bardzo przyjemnie i szybko. I to nie pierwsza bluza z raglanem jaką już zdążyłam uszyć. Bądźcie cierpliwi :-) 
Zuza pozuje :-) 

Zamiast ściągaczy dół postanowiłam wykończyć tunelikiem z wpuszczoną gumką a dekolt wykończyłam po raz pierwszy elastyczną lamówką (poprawcie mnie proszę jeśli inaczej się ją wszywa).


Kolejny gość programu to spódniczka uszyta z zapasów. Nareszcie ten materiał doczekał się wykorzystania. Kiedyś kupiłam pół metra za jakieś grosze typu 5zł z myślą że może sobie uszyję spódniczkę ale jak dotarł to stwierdziłam że jestem stanowczo za stara na takie błyskotki :-D Tak! internetowe zakupy materiałów często się tak kończą szczególnie na początku przygody z szyciem kiedy nie znamy się na materiałach. I to nie jedyne moje takie zakupy niestety. Przed świętami zrobiłam przegląd materiałowych zapasów które zalegają w domu u mamy i doznałam olśnienia gdy zobaczyłam ten materiał. Spódnica z zakładkami dla Zuzy akurat na jej urodziny! :-)
Materiał to jeans z domieszką elastanu i srebrną nitką. Zakładki układałam kilka razy i szpilkowałam żeby osiągnąć pas i długość jaką z Zuzią ustaliłyśmy. 

I jak się wam podoba?
Pozdrawiam ciepło!
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.