piątek, 12 lutego 2016

Komplecik w ważki

Roczek córki za nami. Nie byłabym sobą gdybym z tej okazji czegoś jej nie uszyła :-)
Prosta sukienka z dresówki w ważki. Wykrój z Burdy nr 9/2012 model 146 na bluzeczkę. Zmiany to przedłużenie, poszerzenie oraz zmniejszenie dekoltu. Na linii dekoltu naprasowałam flizelinową taśmę ciętą po skosie ze sznureczkiem żeby trzymał formę i się nie rozciągnął. A następnie podwinęłam i przeszyłam ot tak po prostu :-)



Na plecach pęknięcie i kryształowy guziczek (jedynie ten jako tako pasował z moich niewielkich zapasów).

 Dół i rękawki podłożone z dużym zapasem tak przyszłościowo :-)

Do kompletu opaska w stylu pin up girl.

Wiecie co? Fajnie się szyje takie małe ubranka! ;-D
A tak się prezentuje moja panienka.

Miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Swietna sukienka. Szylas na owerloku? Ja mam tylko zwykla maszyne i boje sie probowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) Nie mam overlocka więc wszystko szyję na zwykłej maszynie. Nie bój się, popróbuj po prostu. Ja zapasy szwów obrzucałam na stopce do ściegu overlockowego bo ładniej obrzuca i szew się nie ściska zbytnio więc i nie drapie dziecka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak skomentujesz.