poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Kombinezon i łazienka

Jakoś nie miałam okazji żeby wam pokazać co ostatnio uszyłam ale jak tylko będzie ładna pogoda i Pan fotograf w nastroju to obiecuję pojawią się zdjęcia bo jest co fotografować. Ostatnio po dwóch fotkach padła bateria w aparacie a później nie było ani czasu ani pogody. Za to pokażę wam prototyp następnego ciucha dla mnie i choć lato się kończy mam nadzieję że założę jeszcze nie raz. No i co to jest? Ciuchowy szlafrok w nowej odsłonie :-)


Proszę Państwa oto kombinezon :-)
Niech nie zmylą was szpilki i brak podłożeń bo to prototyp. Wersja ostateczna pojawi się wkrótce.
Już wiecie z czego powstał. To cienki bawełniany szlafrok z baaardzo przyjemnego materiału w dotyku. W szafie mam dwa kombinezony z krótkimi nogawkami ale oba są bez ramiączek i nie za bardzo mam je gdzie nosić prócz urlopu o ile jest ciepło. Już chyba stara jestem ;p
No więc marzył mi się taki który by trochę więcej zasłaniał to może do pracy się w nim nawet wybiorę.

Góra to wykrój z burdy 10/2014 model 128 a dół to szorty z burdy 6/2014 model 116 odrobinę skrócone nogawki.

A na deser obiecane zdjęcia naszej nowej łazienki. Jest "ogromna" 1,8m x1,8m więc już jedno zdjęcie obejmuje wszystko :-)




Płytki na ścianach Opoczno black&white a na podłodze gres z OBI (nie pamiętam producenta ale mogę poszukać) w zawrotnej cenie 36zł/metr na końcówkach czy wyprzedaży. Płytki na podłodze UWIELBIAM! nic na nich nie widać ani włosów ani kurzu, no rewelacja. Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz.